De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...
Bartomeu Cañellas: «Els titulars cridaners no deixen veure la bona feina feta a educació»
Director de secundària durant prop de dues dècades, cap del Servei de Planificació i director de l’Institut d’Avaluac...
Competències docents. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
¿Qué tiene que ver esto con…?
¿Qué tiene que ver esto con…? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (M...
Desmontando los bulos sobre las vacunas frente a la COVID-19
Desmontando los bulos sobre las vacunas frente a la COVID-19 Noela Rodríguez Losada, Blanca Puig Mauriz, Jorge José Pérez Maceira Se pr...
The trial of the Chicago 7. Perversiones judiciales
The trial of the Chicago 7. Perversiones judiciales Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Siete hombres fueron juzgados por unos enfrent...
Desmuntant els rumors sobre les vacunes contra la covid-19
Desmuntant els rumors sobre les vacunes contra la covid-19 Noela Rodríguez Losada, Blanca Puig Mauriz, Jorge José Pérez Maceira Es pres...
Treballem per competències a l’escola rural?
Des del treball de les aules a l'escola rural, hem intentat fer una reflexió: què, com, per què i per a què treballem? Quina és la r...