El bosc com a inspiració. Un taller d’art contemporani a secundària
El present article descriu un taller d'art contemporani a l'institut Corbera durant l'Any Internacional dels Boscos. Lluny de l'art pour ...
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors El medi ambient s’ha de conservar i des de les escoles podem fomentar aques...
Kamishibai, más que contar un cuento
Kamishibai, más que contar un cuento Débora Rascón Estébanez Este artículo resume la experiencia interdisciplinar llevada a c...
El voluntariat en un programa de tutoria entre iguals per a la millora de la lectura
L'article presenta una pràctica de participació de voluntaris per completar la implicació de les famílies en el marc d'una actuació ...
Una visita d’estudi al Jyväskylä Institute of Adult Education. Flexible learning paths through ...
El present article es basa en la informació recollida durant una visita d'estudi realitzada al Jyväskylä Educational Consortium, Jyvä...
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària Una ciutadania plena en el món contemporani requereix coneixements b...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Aprendre a llegir en l’era digital. La lectura amb altres persones en el procés de desenvolupame...
Després de recordar el caràcter après i complex de la competència lectora i d'explorar les diferències entre els textos en els supor...