El treball de l’autonomia dels 3 als 6 anys
En aquest article s’explica com es treballa l’autonomia a les aules de 3 a 6 anys. Per fer-ho, s’utilitzen les observacions que les ...
Amb les famílies: Escoles amb futur.
Les escoles que cerquen avançar-se a un futur, d'altra banda, molt proper, han d'oferir els recursos TIC no solament als nens i a les ne...
El treball de l´autonomia de 0 a 3 anys
En aquest article, s’aprofundeix en la manera com s’afavoreix la independència en una aula Montessori. També s’hi most...
La evidencia en la práctica: Aprendizaje social y emocional. ¿Nos escuchamos? La escucha abre l...
La evidencia en la práctica: Aprendizaje social y emocional ¿Nos escuchamos? La escucha abre la puerta al autoconocimiento y a la empatí...
Divina Fumanal, vicepresidenta de l’Associació Down Lleida. «Endavant, fill, amb els teus objec...
Com agrupeu l’alumnat al vostre centre?
Ya lo decía… Los principios pedagógicos antes que las fórmulas y las recetas
Los principios pedagógicos antes que las fórmulas y las recetas La maestra Rosa Sensat i Vilà es una de las figuras más relevantes...
Com agrupem l´alumnat a la nostra escola?