Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
La elección de contenidos por parte del alumnado
«Ara t’ho explico»
A continuació, s'explica una experiència impulsada conjuntament per les escoles bressol municipals i la Biblioteca Central d'Igualada q...
Relacions entre escola i comunitat. La transformació cap al concepte de comunitat.
Viladecans és una ciutat que està vivint un marcat i sostingut procés d'expansió, tant a nivell urbanístic com a nivell demogràfic ...
La escuela que yo quiero
Los coleccionistas de palabras
Con los ojos muy abiertos imaginamos el cuento y soñamos que es verdad, aunque sea una locura nunca imaginada, tan irreal, pero tan irre...
El patrimonio en el programa “Ciutat i Escola”
El programa "Ciutat i Escola" se ha visto enriquecido con la creación del Consejo de Entidades "Ciutat i Escola" de Sabadell, formado po...