Fragilitats i fortaleses de l’escola
En una societat complexa, l’educació en general i l’escola en particular presenten una doble fragilitat. Atrapada entre disputes id...
Educar, dar lo mejor de uno mismo
Niños jugando a «juegos de niñas»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Juegos populares y tradicionales europeos: una propuesta para la semana cultural. Análisis desde...
Competència social i ciutadana. Exemples pràctics a primària.
En aquest article, hi descriuré aspectes teòrics vinculats a la competència social i ciutadana. Aquests aspectes els relacionaré amb ...
Principis de la LOE: algunes reflexions.
Totes les lleis, tant si són educatives com si no, miren de justificar-se a si mateixes i per això solen desenvolupar un preàmbul més...
¿Para qué educar?
Alumnado con pérdida auditiva
La "discapacidad auditiva" o "pérdida auditiva" son unos términos que engloban todos los grados de pérdida, desde la más leve hasta l...