La reflexió sobre la pràctica d’aula
Aquest article vol ressaltar la importància que té la reflexió sobre la pràctica com una oportunitat d’aprenentatge ...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Educació emocional i emocionant
Canvia les teves paraules i canviarà el teu entorn
Es presenta una experiència que neix de la col·laboració entre un centre públic de Santander i la Universitat de Cant...
El poder de la imaginació
Una margarita no es una flor
La entrega de un ramo de flores a una investigadora en un centro educativo en un acto del Día Internacional de la Mujer y la Niña en la C...
¡Coge tu medallón!
Ambientes de aprendizaje en educación infantil Mónica Quintela Fonte Lidia Olivera Domingo Victoria Ruiz Suárez Colegio Montserrat (FUH...
Aclarando el concepto de barreras a la participación
Aclarando el concepto de barreras a la participación Antonio A. Márquez Ordóñez Maestro de pedagogía inclusiva Blog Si es por...