Una altra mirada a l’avaluació.
Pensar en l'avaluació és tenir en compte un element més del procés d'aprenentatge on intervenen elements cognitius i emocionals. L'av...
Juegos y juguetes, la carta a los Reyes Magos
El año pasado, una madre me enviaba perpleja la carta a los Reyes Magos de sus hijos. Decía aproximadamente así:Queridos Reyes Magos "...
Entre tots fem pinya per educar en ciutadania
L’article descriu l’experiència viscuda per docents, familiars i alumnes d’educació infantil davant el tancament de la...
Ja hi ha començat a treballar… el ZER Conca de Barberà: Acció pel clima
Quan el gel es fon El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de...
Daniel Barrero: «No entiendo al maestro como una fuente de sabiduría ni como la solución, sino...
Daniel Barrero: «No entiendo al maestro como una fuente de sabiduría ni como la solución, sino como alguien que ayuda a llegar a la res...
Pot ser que la formació permanent sigui una reflexió sobre la pràctica i consolidi un treball ...
El que pretén aquest article és ajudar a reflexionar sobre la importància de partir dels coneixements assolits en la formació inicial...
L´equip d´ajuda. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...