Qüestió de sabers, sí, però també d’identitat i de poder.
La reflexió sobre el que l'alumnat ha d'aprendre i, en conseqüència, sobre què val la pena ensenyar és, amb tota probabilitat, una d...
Introducción
Los ni-ni
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA
I mentre juguen..., jo què faig? Encara que es continua mantenint en moltes realitats aquesta actitud de mestres que basen la seva feina ...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millo...
El significado del espacio en el Manuel Núñez de Arenas
Els espais, l’ús que se’n fa, l’estètica i l’organització són fonamentals a l’escola. En mir...
Rúbrica de autoevaluación del texto escrito a partir de los problemas de cohesión del alumnado
Què ens diu la recerca científica: L´educació artística promou aprenentatges significatius
L’educació artística promou aprenentatges significatius Consigna de l’evidència L’educació artística é...