¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales?
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales? Joan Domènech Francesch Maestro Quizás alguien cuan...
Una margarida no és una flor
El lliurament d’un ram de flors a una investigadora en un centre educatiu en un acte del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciè...
El lugar del juego, jugar sin fin
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar es, ante todo, una manifestación de la calidad de vida de la infancia. Si el j...
Trajectòries personals d’aprenentatge
Trajectòries personals d’aprenentatge Què són i com es poden incorporar a la pràctica educativa Moisès Esteban-Guitart ...
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
Innovació basada en ocurrències o en evidències?
La majoria de les decisions sobre millora i innovació es fan en base a proves de resultats d’aprenentatge. Això no obstant, aquest...
Què ens diu la investigació científica?L’aprenentatge socioemocional i els conflictes a l’escola ...
Què ens diu la investigació científica? Aprenentatge social i emocional Consigna de l’evidència Tenir present l’estat ...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Et necessitem GALLEGO, J.L.; MCPHERSON, X. (il·l.) La Galera, 2021 El llibre, escrit amb la complicitat de la WWF, és una apel·laci...