Un dia és un dia? Que el clima no pagui la festa!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Recursos para abordar los malestares de los profesionales de la educación y el trabajo social
Llegir i escriure
Recursos: Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar
Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Pla de Comunicació Lingüística de l&...
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación Albert Díez Vañó Investigar para Comprender es una manera de proponer apren...
Imagina, programa, comparteix!
Imagina, programa, comparteix! L’Scratch com a eina d’aprenentatge al servei de la comunitat Susanna Tuset Munné És possible rea...
El rime, la cançó, el joc (i per què no el poema?)
Aquí es comenten dues propostes realitzades al jardí maternal de la Facultat de Dret de la Universitat de Buenos Aires. Explorem l&...
¡Hablemos de ello!
Contra el silencio climático Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo ec...