Confinando derechos. De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia
Confinando derechos De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia Jaume Funes Psicólogo y educador No tenemos escuelas...
El agua, fuente (inagotable) de recursos y actividades
El agua, fuente (inagotable) de recursos y actividades Montserrat Alsina Aubach Universidad Politécnica de Catalunya El agua constituye m...
LLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES
LLIBRES Aventures d’aprenentatge: Construir escola amb projectes de treball ESTEVE, M. Barcelona. Eumo, 2019 Només cal una escola Podr...
Trobades i convocatòries
TROBADES II Congrés Internacional Formació, Tecnologia i Competències Digitals en l’Educació Congrés virtual, 24 de nov...
Imprescindibles. Educant en temps de COVID-19
Racons, també a música
Treballar per racons a l’aula de música permet que els infants desenvolupin les seves capacitats musicals i artístiques amb lliber...
Adolescència, identitats i escola
La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...