Frato
El estudio de clase japonés como infraestructura para la formación continua del profesorado...
El estudio de clase japonés como infraestructura para la formación continua del profesorado Tatsuya Mizoguchi Universidad de Tottori (Jap...
De la meva escola a la nostra escola
Escrivim el present article amb el desig d’esbossar i compartir una experiència d’aprenentatge en espais de direcció a l&rsq...
El lideratge pedagògic (distribuït). Exemple de fitxa general d’un projecte: «Aprenentatge coo...
Que ve el llop!
La literatura infantil ha tractat molt sovint la figura del llop com un personatge ferotge i malvat. Al nostre centre, hem plantejat un p...
En líni@: Interfereixen les famílies en els processos de l’escola?
Comentaris rebuts a la web a partir de l’article d’Eva Harana.
Els vincles afectius en l’educació actual
Escoltant Marian Rojas Estapé parlant de l’oxitocina, l’hormona de les abraçades, pensem en la pandèmia, la distància ...
Un col·le rural: llaurar el present per somiar el futur
Les escoles rurals constitueixen una part de l’ànima dels pobles. Són l’esperança de l’aprenentatge, de la conv...