La docència en línia: un espai comunicatiu en construcció
La docència en línia: un espai comunicatiu en construcció Josep M. Castellà Lidon Universitat Pompeu Fabra. Barcelona Mariona Casa...
El treball de la cohesió a través d’una seqüència didàctica d’escriptura
El barri com a text per interpretar i transformar l’entorn
Quan l’escola visita la universitat
Des del curs 2013-2014 l’alumnat de la Facultat d’Educació de Donostia- Sant Sebastià s’encarrega d’organitzar u...
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
EN LÍNI@: Aprendre per ensenyar
A continuació, us oferim algunes de les opinions i reflexions recollides al fòrum de la nostra web, generades a partir de la lectura de ...
Núm. 169: Rainforests
Cuando el Camino de Santiago se vuelve clase de francés
"Si Mahoma no va a la montaña." La primera parte de este popular dicho fue suficiente para empujarnos a asumir un singular reto. El Cami...