Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Obrint portes a l’ús autèntic de l’anglès
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’introducció de l’anglès a l’educació infantil que vol ser...
Aportació de les TAC a l’ensenyament de les ciències.
Aportació de les TAC a l'ensenyament de les ciències* En aquest article, a més de diferenciar-hi, d'entrada, els conceptes TIC i TAC, ...
Innovar(se)
Miradas: “Ágora” o la historia de la humidad.
Cine: El discurso de rey: una lección a considerar
Disseny de programes d’orientació educativa: cap a una gestió ètica del risc a l’escola
Disseny de programes d’orientació educativa: cap a una gestió ètica del risc a l’escola Ana Murcia Asensio L’orientac...
Entorns virtuals d'aprenentatge (III)