El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...
El fet de compartir «sap» millor!
L’estructura del seguiment de l’alumnat ens permet recollir, analitzar i valorar el procés de cada escolar i ens facilita elaborar ...
Qüestió de confiança, qüestió de sensibilitat
L’escola bressol municipal Els Patufets de Navas, a Barcelona, aposta per crear confiança en les famílies basant-se en una pedagog...
El Projecte Pont biblioescola.
El Projecte Pont-Biblioescola neix l'any 2006 com una iniciativa de collaboració entre professorat del Grup de Biblioteques Escolars, el...
El ciclo del agua a través del cuento
La experiencia que aquí se presenta es una actividad incluida en una unidad didáctica titulada "La contaminación del agua en nuestro e...
Liliana Aldai.
La esencialidad de la renaturalización de la educación
La esencialidad de la renaturalización de la educación Escuela Bosque de Rubió (Barcelona) Escuela Bosque de La Garrotxa (Girona) Escue...
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor La escuela Lavínia, de Barcelona, ha incorporado dentro de su p...