La veu de les famílies en l’acció tutorial
La veu de les famílies en l’acció tutorial Aportacions de les famílies per a la millora de l’acció tutorial Cristina A...
Bibliomèdia. Llibres. Utopedia. Trobades i convocatòries
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Què ens cal? RODARI, G.; BONANNI, S. (il·l.) DURAN, T. (trad.) Barcelona. Kalandraka, 2010 Aquest àlb...
Entornos virtuales de aprendizaje (II)
La fi de les distòpies
La fi de les distòpies Gustavo Bombini Universitat de Buenos Aires (Argentina) En el present article s’hi planteja el final de les dist&#...
Joan Fuster a quart d’ESO Idees, pràctiques i reflexions Mireia Ferrando Simón IES Isabel de Villena. València La celebració...
Milena en qüestió
El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...
El fet de compartir «sap» millor!
L’estructura del seguiment de l’alumnat ens permet recollir, analitzar i valorar el procés de cada escolar i ens facilita elaborar ...