«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo
«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo María Paczkowski Reloba Instituto Martí Pous. Barcelona Facultad de ...
La voz de las familias con hijos clasificados como NEAE/NEE
La voz de las familias con hijos clasificados como NEAE/NEE Las familias que tienen hijos con afectaciones importantes y están diagnostic...
L’ESTELA DE… ANTON SEMIÓNOVITX MAKÀRENKO
És impossible ensenyar una persona a ser feliç, però sí que és possible educar-la perquè sigui feliç. Nascut el 188...
Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
Danses tradicionals basques
Des de nena he tingut moltes inquietuds i això m'ha dut a tenir diverses aficions. Entre d'altres, he ballat en un grup de danses tradici...
Com eduquem als homes del segle XXI?
En una societat que canvia tan ràpidament com la nostra, els perfils de gènere també han d'evolucionar. I així ha succeït, encara qu...
El mundo de las dispersiones a través de la cosmética
Contextualización y justificación de la experienciaEsta actividad va dirigida a chicos y chicas de cuarto de ESO y tiene un doble objet...