Conversar sense paraules
Conversar sense paraules Loli Vázquez Carrasco, Mar Carreras Salarich Conversar sense paraules, amb la mirada, el gest, el moviment, l’es...
Lideratge per a la cura, un nou paradigma per al benestar col·lectiu
El context i els qui en formen part donen lloc a centres molt diferents. Tanmateix, hi ha variables que fan que un centre mantingui un bo...
Mastegar un llibre i pair-lo: animació lectora
Al segle xvi el filòsof Sir Francis Bacon deia: «Alguns llibres són provats, uns altres devorats, però n’hi ha poqu&i...
Avenços, desafiaments i riscos en el camí de la personalització
Els avenços en la manera d’entendre l’aprenentatge faciliten que molts centres ja realitzin experiències de personalitzaci&o...
Gemma Sebares-Valle, arqueóloga y divulgadora: «Enseñar cómo enseñar historia era todo un reto, y...
Una autodefinición: Entusiasta, enamorada de la arqueología y de la historia y adicta a los retos. Un lema de vida: Los cambios también...
Per arrodonir: Matemàtiques a l´educació infantil
La escuela frente a la victimización infantil
La escuela frente a la victimización infantil Un panorama de las notificaciones de casos de riesgo a instituciones externas Ana Martina G...
Familia y escuela se encuentran y entablan vínculos de estrecha relación