Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Trabajo con adolescentes
Los actuales índices de fracaso escolar no dan pie a ningún tipo de duda: estamos poniendo los cimientos para una fractura social de im...
Formar-nos per transformar
Formar-nos per transformar El juliol ha estat tradicionalment un dels mesos que les mestres i els mestres dediquem a formar-nos. Des de f...
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad?
Entre la urgencia y la importancia: ¿es viable la esencialidad? Un compromiso social para la escuela, la educación y la educación p...
Biblioteca de Aula: Sunakay
BIBLIOTECA DE AULA Sunakay MARTÍ, M.; SALOMÓN, X. (il.) Barcelona. Flamboyant, 2021 Sunakay es una advertencia: nuestro planeta está am...
CONTES
Qui s’ha menjat les maduixes? Comín, M. Combel, 2020 Les maduixes han desaparegut! Qui se les deu haver menjat? Aquest llibre divertit fa...
STEAM al toll: integrant tecnologia i natura
Es presenta un projecte que combina l’enfocament naturalista amb l’ús de les tecnologies, les xarxes socials i l’expressió...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagat...
Van arribar a la jubilació fa uns quants anys, però no han deixat mai de sentir-se mestres. Per això, la Dolors Ferrer i la Lupe ...