La enseñanza-aprendizaje de los fenómenos atmosféricos y astronómicos
L’ensenyament de les ciències a l’educació primària té unes característiques pròpies, en la mesu...
Tejiendo sueños, cuento a cuento
- ¿Qué hacen esos niños sin libros de cuentos? -preguntó Neftalí.Y Reb Zebulun replicó: -Tienen que aguantarse. Los cuentos no son ...
I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...
Elogio a la escuela
Elogio a la escuela Aprender a vivir juntos y aprender juntos a vivir. (Marina Garcés, Escuela de aprendices, 2020) Estamos llegando a fi...
Reseña: ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza
Ressenya ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Gra...
Deures significatius: per la festa major, reportatges radiofònics
La evidència en la pràctica: La docència té un component de vocació de servei que va més enllà dels objectius d’una matèria. En...
Direcció i gestió del centre des d’un enfocament emocional
La meva escola és un museu amb història, de ciència i tecnologiaEl projecte educatiu i museístic El Puçol: el museu a l’aula