Sostenibilitat dels projectes i dels equips. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
Investigar en ciències per dotar l’aula de primària de credibilitat
Què solem entendre per investigació científica i què caracteritza la indagació científica genuïna &eacu...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
La serra de Tramuntana, com a llegat per a futures generacions
El juny de 2011 la Serra de Tramuntana, conjunt de cims, valls i penya segats que recorre l'illa del nord a oest de Mallorca, va ser decl...
Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...
Una hipotètica revolta d’unes escoles hipotètiques.
El meu darrer treball sobre el temps (Domènech, 2009) pren com a excusa aquest concepte per proposar una nova mirada sobre l'educació q...
La enseñanza-aprendizaje de los fenómenos atmosféricos y astronómicos
L’ensenyament de les ciències a l’educació primària té unes característiques pròpies, en la mesu...
Tejiendo sueños, cuento a cuento
- ¿Qué hacen esos niños sin libros de cuentos? -preguntó Neftalí.Y Reb Zebulun replicó: -Tienen que aguantarse. Los cuentos no son ...