De cómo una pandemia hizo caer a un gigante
Carlos Colom Miralles Maestro y director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castellón) c.colom@edu.gva.es La pandemia fue un punt...
Creatividad y música: Desde la bodega, con amor
Un celler castellà en un poblet a prop de Valladolid, Villanueva de Duero. Cinc persones amb cinc històries diferents (d’escola, d...
Ni sura ni s’enfonsa
És possible iniciar el model de forces a l’educació primària? Francisco José Castillo Hernández, María Rut Jim...
La coordinació primària-secundària.
La coordinació educativa entre les escoles (3-12 anys) i els instituts (12-16 anys) ha esdevingut una prioritat del sistema docent, amb ...
La «pirámide de la educación matemática»
Milena en qüestió
VegaEduca: habitar el territori, defensar el patrimoni agrari
Fa vuit anys, va néixer a Granada el projecte VegaEduca, amb la intenció de sensibilitzar vers el respecte pel territori que habitem, qu...
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...