Los fenómenos atmosféricos
La proposta adreçada a l’ensenyament dels fenòmens atmosfèrics s’articula a l’entorn de tres dimensions: els ti...
La veu de les famílies en l’acció tutorial
La veu de les famílies en l’acció tutorial Aportacions de les famílies per a la millora de l’acció tutorial Cristina A...
Principios y fases del enfoque globalizador
A partir dels criteris d’intervenció que hem pogut extreure del coneixement que ens aporten els referents teòrics de l’ensen...
Un zoológico en mi clase
Tornar al que és fonamental
Sona el despertador. Et lleves cansat. A la dutxa. Et vesteixes. Prepares l’esmorzar. Despertes la canalla. Molta son. Esmorzar comunitar...
És possible un temps que afavoreixi aprenentatges de qualitat?
Si el temps ha de ser un aliat en la feina que realitzem, cal fer-ne un replantejament en la seva essència. No cal esmerçar més temps ...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
Bibliografía
Aquest contingut es proporciona amb la compra de qualsevol capítol d'aquest llibre.