És possible fer aprenentatge servei a distància?
La relació directa amb l’entorn no és una condició sine qua non en els projectes d’aprenentatge servei, però f...
Les possibilitats de ser
Com a mestra d’educació infantil vaig tenir la sort de compartir, amb un grup d’infants i les seves famílies, l’experi...
Espais per al descanser
Acabo de discutir a casa, no arribarem puntuals al col·legi. El meu germà ha plorat durant tot el camí. No m’han pogut pent...
Josep Maria Rodés: «Quan el projecte és de tots, tothom l’aplica»
És el cap d’estudis de l’escola Guinardó, de Barcelona, una cooperativa de mestres que ha impulsat, al llarg de molts anys, ...
Pobres vora el mar
En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d’aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns d...
La formació com a eix de la vida
En aquest article d'opinió, Gemma Heras reflexiona sobre la importància de la formació permanent.
Jugar es un placer imprescindible para los niños
La formació inicial. Cap a un model formatiu professionalitzador.
A partir d'un canvi d'identitat del formador i d'establir acords de collaboració amb el conjunt del sistema educatiu, és possible estab...