Material complementari. Model de quadern d'aprenentatge: Tinkering: de la mà al pensament
Diana-autoevaluacion Escalera metacognición Rúbrica de observación de aprendizaje cooperativo en el aula. (Fuente: Rúbrica evaluac...
Identitat relacional: imaginaris compartits
Inter-accions és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles form...
La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
Consigna de l’evidència L’aprenentatge només resulta d’un ensenyament adreçat al nivell de desenvolupament potencial ...
Mapas animados en el aula con Tripline
Gestió cap a la innovació
Al col·legi San Félix Ikastetxea s’ha donat resposta a un nou enfocament educatiu que aborda el desenvolupament individual de les ...
Rosa Liarte: «Amb els meus podcasts el que busco és donar veu a aquests professionals de l'educ...
Rosa Liarte: «Amb els meus podcasts el que busco és donar veu a aquests professionals de l’educació que tenen tant per explicar i...
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nos...
Hipòtesis i conflictes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...