Saber escuchar, reconocer, acoger y compartir: una experiencia de formación en valores
¿Se puede asesorar en valores?Si partimos de la definición que nos da la Real Academia Española, en la que "asesorar es dar consejo o ...
Intel·ligència artificial per conèixer el nostre patrimoni
Intel·ligència artificial per conèixer el nostre patrimoni El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves ...
Un projecte d’escola i comunitat camperola altoandina del Perú
Al Perú, un país habitat per desenes de cultures indígenes, és important treballar des de l’escola l’enfocamen...
Com podem treballar les ciències d’una forma lúdica a primària.
Moltes vegades, ens hem qüestionat com podríem motivar el nostre alumnat en l'àrea de ciències naturals i socials. Aquest article exp...
Orientacions per a la millora de l´articulació i l´expressió oral infantils
Experiències d’educació ambiental sostenible
Experiències d’educació ambiental sostenible Andrea Ballester Vázquez, Antonio José Morales Hernández L’educaci&#...
Repensar la immersió lingüística a Catalunya des d’una perspectiva plurilingüe
Les aules lingüísticament heterogènies són una realitat cada cop més freqüent a Catalunya, la qual cosa fa pales...
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...