Aprender con las artes. Relaciones y conexiones
Equipo de la Escuela Lluís Castells, Gloria Jové En la escuela Lluís Castells, de Riudaura (Girona), en colaboración con la Univer...
TROBADESCONVOCATÒRIES
TROBADES Seminari «Nous currículums, nous horitzons» Diferents dates, 2022-2023 La Federació de Moviments de Renovació Pedag&...
Salvats per la quotidianitat
La quotidianitat des de la fonamentació teòrica pedagògica ens obre un món de possibilitats. Parlem de l’escola per ...
Persones vulnerables
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Taules de programació: Una llegenda amb sorpresa. Un tomb pel Timbaler del Bruc
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
Què serà realment important a les escoles infantils del 2050?
La mirada que escolta seria un dels elements imprescindibles en una escola del futur, en la qual cada infant hauria de tenir la convicció...
Quan un artista entra a l’escola, la creativitat surt per la finestra
Actualment observem com diverses escoles participen en projectes en col·laboració amb institucions culturals i amb artistes, a fi que aq...
Carmen Tamarit: «Ens preparen molt bé, però després no se’ns reconeix la tasca educativa»
Parlo amb la Carmen Tamarit en una de les pauses que fa mentre estudia. Quatre anys enrere, aquesta formadora valenciana de primer cicle ...