Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
Creem una cooperativa… cooperant!
A la nostra escola realitzem el projecte Cultura emprenedora a l’escola (CuEmE), ofert per la Diputació de Barcelona, des d’un enfo...
L´observació: Veig, veig…
L’observació ha esdevingut una eina fonamental en la nostra manera de treballar i la vivim d’una manera molt especial i personal. E...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
Glosario
Aquest contingut es proporciona amb la compra de qualsevol capítol d'aquest llibre.
Envellir a l’escola amb paraules meloses.
L'article tracta sobre la convivència de generacions diferents en els centres educatius. S'estableix una comparació amb el paper que te...
Els pintors de quadres: art, projectes i infants. Noves mirades per construir coneixements i comp...
En aquest article, hi presentem una experiència que ens ha possibilitat compartir una mirada sobre la realitat amb els infants, una mane...
¿Hacia un modelo de calidad?
El Partido Popular, responsable del nuevo Gobierno central, apunta que nuestro sistema educativo suspende en excelencia, pues los índice...