Investigar en ciències per dotar l’aula de primària de credibilitat
Què solem entendre per investigació científica i què caracteritza la indagació científica genuïna &eacu...
El ciclo del agua a través del cuento
La experiencia que aquí se presenta es una actividad incluida en una unidad didáctica titulada "La contaminación del agua en nuestro e...
Concepción del aprendizaje y enfoque globalizador
El coneixement sobre els processos d’aprenentatge és fonamental per establir els criteris d’organització dels continguts. Am...
Les persones que aprenen s´autoregulen
Les persones que aprenen s’autoregulen Consigna de l’evidència L’autoregulació metacognitiva, que se centra a estimular qu...
Cuidar la relación en tiempos de pandemia
En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família i l’escola des de l’espai virt...
La teva experiència compta
Aquest projecte col·laboratiu sorgeix a partir de la interacció de professorat a la xarxa i parteix d’una reflexió sobre aquell alum...
Innovar a primària (6-12): Montessori?
Innovar a primària (6-12): Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La paraula Montessori és molt coneguda i a cadascú li evoca d...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...