L’avaluació, motor de l’aprenentatge?
Sóc i sento de tots colors
La necessitat de comunicar-nos entre nosaltres provoca que, a l’escola, els docents fem un plantejament per tal que la didàctica sigui m&...
Propuesta STEAM, con A de arquitectura: creatividad y ciencia
Propuesta STEAM, con A de arquitectura: creatividad y ciencia Los proyectos STEAM que incorporan la arquitectura y su contexto, en edades...
Los métodos globalizados
Quan hi ha les condicions que el fan possible, l’enfocament globalitzador es pot concretar en un mètode globalitzat. Dels diferents m&egr...
¿Es necesaria la religión en la escuela?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...
Horaris i calendaris per millorar educativament
Lideratges que transformen l’escola
L’escola sola no pot, ni tampoc una direcció escolar, compartir els lideratges que aconsegueixen implicar-hi uns altres actors i unes alt...
«Aprèn a reciclar amb un robot a la classe!»
Al present article mostrem una activitat per treballar la programació bàsica de robots a primària basant-nos en l’ap...