Les TIC, eines per a la personalització de l´aprenentatge
PISTES PER A L’AVALUACIÓ
Per no deixar el joc en mans de la improvisació Manu Sainz Al llarg del monogràfic han anat apareixent nombrosos aspectes que cal tenir e...
Acompanyament emocional i tutoria (per a l’alumnat)
Mestres sense alumnes.
En aquesta secció, hi presentem una reflexió sobre el rol dels mestres en espais educatius diferents dels de l'escola.
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpreta...
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpretació L’eina Filmora com a eix ve...
El meravellós circ infantil
Fa dues dècades que a la nostra escola es realitza una proposta que ha superat la gran quantitat de canvis pedagògics i legislatius que ...
Saber ciencias no equivale a tener competencia profesional para enseñar ciencias
Un ensenyament de les ciències orientat a la consecució de la competència científica de l’alumnat demana un professo...
De les tècniques Freinet a l’ensenyament per competències.
Tot resseguint la biblioteca del seu espai de treball personal, l'autor d'aquest article reviu, més o menys cronològicament, una desena...