LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El conte de l’altre dia ALIAGA, R.; VILLAMUZA, N. (il·l.) Barcelona. Kalandraka, 2020 El conte relata amb molta tendresa una estona que d...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Local de música de Pontevedra: un nuevo modelo de centro sociocultural
El "local de música" de Pontevedra es un equipamiento sociocultural municipal especializado en el apoyo a la creación musical de base, ...
La cohesión, puente entre la gramática oracional y la gramática textual
Una serp blava sobre fons blanc
Quan aconseguim que l’alumnat entri en el món de l’escriptura de manera eficaç, no només ha estat perquè li he...
Menjar fruites i verdures des de petits.
El següent article, presenta un material de suport per a les famílies, aquest en concret, té per objectiu treballar la tematica de l'a...
Oralitat i escriptura, una relació d´ajuda mútua
Oralitat i escriptura, una relació d’ajuda mútua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de les vivènc...