Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
Com es pot treballar amb els interessos de l´alumnat: ajudant a construir noves fites
La cohesión y el significado del discurso
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
Te necesitamos GALLEGO, J.L.; MCPHERSON, X. (il.) La Galera, 2021 El libro, escrito con la complicidad de la WWF, es una apelación direct...
LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El conte de l’altre dia ALIAGA, R.; VILLAMUZA, N. (il·l.) Barcelona. Kalandraka, 2020 El conte relata amb molta tendresa una estona que d...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Local de música de Pontevedra: un nuevo modelo de centro sociocultural
El "local de música" de Pontevedra es un equipamiento sociocultural municipal especializado en el apoyo a la creación musical de base, ...