Començar per casa
Millora de l’eficiència energètica Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el ...
Per què algunes coses diem que són «bones»?
Ens trobem en una classe de cicle mitjà. És el tercer any en què els nens i nenes fan filosofia. Topem amb una expressió d...
Los productos ACME dan mucho juego (valga el doble sentido) o cómo sacarle juego a los dibujos a...
Acollida familiar i escola.
És evident que, a la nostra societat, la realitat familiar ha experimentat canvis importants en les darreres dècades, la qual cosa ha q...
Nuevos retos, nuevas respuestas: la educación infantil y el aprendizaje servicio (ApS)
Sembrando el Futuro, projecte ambiental de l’ApS
En el marc del projecte Sembrando el Futuro es presenta una experiència d’aprenentatge servei en què es pretén incidir en l’...
Més enllà de l´observació profètica
Si reduïm l’observació a l’aplicació d’unes tècniques, d’uns instruments i d’uns ítems ...
Les activitats quotidianes i la personalització de l´aprenentatge en l´educació infantil
La personalització de les activitats de la vida quotidiana a l’escola esdevé imprescindible per garantir el benestar de les criatu...