Salts d’aigua
Incorporar la visió d’educació STEAM a l’etapa d’infantil suposa complementar i enriquir moltes de les pràctiqu...
La socialització incloent
L’educació infantil i l’educació primària són dues etapes idònies per reflexionar i treballar per una e...
Avaluar, un procés engrescador a l’aula
Una hipotètica revolta d’unes escoles hipotètiques.
El meu darrer treball sobre el temps (Domènech, 2009) pren com a excusa aquest concepte per proposar una nova mirada sobre l'educació q...
Contextualización, indagación y modelización
La enseñanza contextualizada de la cienciaa; Desde el punto de vista teórico, la enseñanza contextualizada se fundamenta en la visión...
Función social de la enseñanza y enfoque globalizador
En aquest capítol es reflexiona sobre la funció social de l’ensenyament a partir de la concepció que es té sobre el ...
Déu parla moltes llengües
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
L’avaluació, motor de l’aprenentatge?