Fenòmens que motiven: construint ecosistemes a l’aula de primària
Quan es treballen a l’aula projectes d’indagació, el punt de partida clau és el fenomen, un bon fenomen proper a la realitat...
We help the world!
We help the world! Sònia Arcusa Ferrer, Soraya Jané Castellano A l’escola FEDAC Montcada vam decidir treballar els drets humans a trav...
L’estela de… Compartim: racó digital. Contes. Llibres. Trobades i convocatòries
Com mostrem l’escola?
Gestión y evaluación de un proyecto multidisciplinar sobre el estudio e impacto de la pandemia...
Gestión y evaluación de un proyecto multidisciplinar sobre el estudio e impacto de la pandemia Susana Vásquez Ferran Balat Navarrete Gu...
Material per a l’alumnat: Un problema de conills. L’àlbum il·lustrat per establir connexions ...
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...
Elogi a l'escola
Elogi a l’escola Aprendre a viure junts i aprendre junts a viure. (Marina Garcés, Escola d’aprenents, 2020) Estem arribant a final de...
Quins són els ingredients imprescindibles per indagar a l’aula?
En aquest article presentem les fases indispensables per dur a terme la indagació a l’aula. Per fer-ho desgranem les activitats d’u...