Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables
Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, t...
Comissions mixtes de famílies i mestres a l´Escola dels Encants
Comissions mixtes de famílies i mestres a l’Escola dels Encants En aquest text mostrarem com s’organitza l’Escola dels Encants ...
Recursos per potenciar complicitats entre famílies i centres
La complicitat entre les famílies i els centres educatius és un aspecte clau per al desenvolupament integral i l’èxit dels ...
Fem escola. Descobrim Gebut
La proposta d’aprenentatge servei que es presenta en aquest article es va iniciar el juliol de 2017, coincidint amb el canvi d’equip dire...
A propòsit d’escriure i de descriure
Hi ha diverses categories de descripcions: de personatges, d’objectes i de llocs. Descriure els personatges ajuda a aconseguir que el tex...
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Frato
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...