Les trajectòries d’aprenentatge en els projectes d’indagació com a focus de l’acció educ...
Aprendre i ensenyar és, per damunt de tot, una qüestió de relacions, que ens porta a prestar atenció a la manera com es poss...
Notícies d’interès
¡Quiéreles tal como son!
HEM LLEGIT
La Pinya: Història i reflexions d’un col·lectiu d’autogestió educativa FRANCH, M. (Titu); TORRENT, A. (Tons) (coord.) Barce...
Pedagogia de la malaltia i el deteriorament: com es viu des de l’escola?
Davant d’un diagnòstic de càncer parental en el cas d’algun dels alumnes, l’escola experimenta, igual que la resta de ...
Cuánto CO2 emitimos en el transporte escolar, cuánto gastamos
Inicio de la experienciaLa Ikastola Labiaga es un centro en régimen de cooperativa que escolariza a alumnado de educación infantil, pri...
Reflexionar per transformar
Pistes per a l'avaluació: Conversar per entendre el món
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Conversar per entendre el món Si considerem que les nenes i els nens d’educació infantil són ...