El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (II)
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible Rosa Miralles Pascual Desenvolupar les competències socioemocionals de la dir...
Ja ho dèiem, que calia. Som-hi!
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
«No sé hacerlo»
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Educación física e interdisciplinariedad, una relación cada vez más necesaria
La interdisciplinariedad en la educación, un concepto difícil de definir y una práctica complejaEl término "interdisciplinariedad" en...
Família, escola i altes capacitats
Les alumnes i els alumnes amb altes capacitats tenen necessitats educatives, emocionals i socials. Tot i que cadascun dels infants és un ...
Experimentamos con diferentes tipos de materiales: Frutas. Agua. Papel. Pintura/botellas. Luz/som...