La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
BIBLIOTECA D’AULA
El meu arbre secret PINTOR NOGUEROL, D. Salamanca. La Guarida, 2021 Els llibres de vegades ens donen lliçons de vida que ens insuflen ene...
Prólogo
Les metodologies d´indagació i la personalització de l´aprenentatge escolar
L’institut Quatre Cantons presenta una proposta de projectes que es vertebren al voltant d’una metodologia d’indagació i que ...
Construir educació des d’un ajuntament
A partir del sentit etimològic d'«ajuntament» com a lloc on ens «ajuntem» i treballem «j...
Miradas. Biblioteca de aula. Encuentros. Convocatorias. Noticias. Webs
Trobades i convocatòries
Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...