Planificació de la proposta: Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
Recursos per a l’aula: Oralitat i poesia
L’estratègia que presentem persegueix abordar els recursos de l’expressió oral. Per fer-ho es proposa escoltar poemes i grav...
Formant nous mestres en ciències
L’experiència que presentem va tenir lloc a l’escola Parc de l’Aigua de Lleida. Relata algunes de les vivències compar...
Didàctica de la planificació en el procés d’escriptura
Comportaments de gènere no normatius
Els pares i les mares amb infants transgenèrics s’enfronten a tot un seguit de reptes: trencar prejudicis, acceptar la situació, f...
La evaluación impregna todo el proceso de aprendizaje de un proyecto interdisciplinario
L’avaluació comprèn tot el procés d’aprenentatge de manera continuada i dinàmica. Esdevé el marc on es ...
La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...
Com anell al dit