Libros. Encuentros. Web
Amb les famílies
Fer grups interactius al primer cicle d’educació infantil pot semblar una utopia, però totes les persones que formem l’equip...
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Proyecto globalizador en un centro educativo. Educación física interdisciplinar: juegos olímpi...
La ceguera literaria de la enseñanzaBorges cita una aporía china en la que se pide a tres invidentes que describan un caballo. El que h...
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...
Descubrimos nuestro cuerpo: Observándose. Pintándose
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i pro...
Què t’agrada del que fas? M’agrada treballar diàriament perquè el cos sigui més present a l’aula i fomentar aque...
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos dis...