Diferenciar entre leyenda y hecho histórico a través del relato y la gamificación
Esta propuesta incluye actividades para trabajar las cuatro habilidades lingüísticas (escuchar, hablar, leer y escribir) a través del r...
Las tecnologías digitales permiten pasar de la información al conocimiento en un proyecto inter...
Les tecnologies digitals permeten crear noves activitats d’aprenentatge o modificar significativament les tasques que s’acompleixen en un...
Renovar la nostra vocació pedagògica
Renovar la nostra vocació pedagògica Si algun llibre és capaç de renovar-nos la vocació pedagògica, davant l’esfor...
Fem de la comunicació un acte de convivència
Fer de la comunicació un acte de convivència Juli Palou Sangrà Montserrat Fons Esteve Universitat de Barcelona. Grup de Recerca PLURAL ...
L’aprenentatge escolar: una perspectiva psicoeducativa
Al present article s’hi mostren cinc idees bàsiques sobre l’aprenentatge escolar basades en l’evidència aportada per l...
La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...
Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...
La evaluación impregna todo el proceso de aprendizaje de un proyecto interdisciplinario
L’avaluació comprèn tot el procés d’aprenentatge de manera continuada i dinàmica. Esdevé el marc on es ...