Per què són necessaris els espais d’acompanyament?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden h...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden hacerlo casi todo, con adaptaciones» ...
Paraula
Naixem, doncs, en un món de significats i de símbols. Naixem en una llengua materna que ens acull, que ens bressola i que ens permet sob...
L’escola enfront de la victimització infantil
L’escola enfront de la victimització infantil Un panorama de les notificacions de casos de risc a institucions externes Ana Martina Greco...
El Projecte Pont biblioescola.
El Projecte Pont-Biblioescola neix l'any 2006 com una iniciativa de collaboració entre professorat del Grup de Biblioteques Escolars, el...
Rastrejant per la xarxa… Utopedia #7
RASTREJANT PER LA XARXA Novetat a Utopedia! Episodi #7: Bien de Escuela En aquest episodi l’equip d’Utopedia es trasllada a l’IES Bo...
Preguntarse, investigar, comunicar…
En el present article, mostrem el treball per projectes dut a terme a la classe d’anglès iniciat amb els tres grups de quart de l’e...
Raquel Baró: «En las escuelas rurales todo se hace de manera cohesionada con el pueblo. Formamo...