QUÈ ENS DIU LA RECERCA CIENTÍFICA?
La retroacció en els aprenentatges: evidències neuroeducatives Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’...
Projectes que transformen l’entorn i la comunitat
L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sin&oacu...
Evidències per a l’estudi de les fases del cicle de l’aigua
En aquest article es descriu l’experiència duta a terme amb una colla de nenes i nens de primer d’educació primària, ...
Triar la nostra pròpia aventura
Aquest article revisita la noció d’«alfabetització» i com aquesta es reconfigura en funció dels múltiple...
A l’escola… Toquem instruments musicals!
Tal com diu Josep-Manel Vega, «cal entendre el treball amb instruments musicals com un procés. Només una metodologia que desenvolu...
Com podem encomanar el plaer de l´experiència literària a les aules?
Abans d’ensenyar la literatura, hem d’educar la sensibilitat literària de l’alumnat encomanant-li la nostra experiènci...
De les gàbies a les aules
En aquest article d'opinió, Isabel Ariño creu que podem portar a les aules exemples de vida, de supervivència, de superaci&o...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...