Rigui: Cierre de las IX Jornades d’Escoles 0-12
Aprenent a argumentar
Es proposa treballar l’argumentació de manera pràctica. Per fer-ho, es plantegen dues activitats basades en el joc i que tenen com a o...
El sentir de la acción
El sentir de la acción El aprendizaje como fenómeno radicalmente afectivo Sergio Toro-Arévalo Universidad Austral de Chile / Universida...
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podem...
Projecte Museu d´Artistes de Jaén
Projecte Museu d’Artistes de Jaén El projecte Museu d’Artistes de Jaén proposa a l’alumnat de segon d’ESO la creaci&...
Las situaciones de aprendizaje en el corazón de la LOMLOE
Renaturalització dels escenaris de la vida quotidiana: un luxe o una necessitat?
Aportacions des de la psicologia ambiental José Antonio Corraliza Rodríguez Esther Lorenzo Montero Universitat Autònoma de Madrid La de...
Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...