La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
Què, amb qui i com mengem.
En aquest moment de definició i construcció del nostre projecte educatiu, la comunitat educativa de l'escola Països Catalans, de Lleid...
Entrem dins d’un plànol.
A l'escola Fort Pienc, de Barcelona ciutat, utilitzem l'estratègia metodològica dels projectes de treball com a eina per assolir les co...
¡Ah, que la canción; música mexicana en la escuela!
Una canción se cuela en el corazón y permanece en él para siempre.(Armando Manzanero, 2008)Músicas locales, memoria y mundialización...
ApS: aterrizaje entre teoría y práctica
Bibliografia comentada.
La nutrición: una función vital que invita a la reflexión didáctica
Cuando se solicita al alumnado una definición de ser vivo, es frecuente obtener una respuesta del tipo: "los seres vivos nacen, crecen, ...
La audiencia pública a los chicos y las chicas de Barcelona: un proyecto singular para aprender ...
www.bcn.es/educacioLas propuestas que los chicos y las chicas han realizado al final de cada proyecto siempre han sido atendidas por el c...