Comunicació efectiva a l’aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...
TIC-TAC WEB
La inclusió educativa, un dret
L'atenció a la diversitat de l'alumnat, un fet a totes les aules, és possible amb una metodologia didàctica i uns currículums no unif...
La revolució dels àlbums il·lustrats
¡Indignaos!
Un fantasma en forma de panfleto recorre Europa. En Francia se han vendido un millón y medio de ejemplares. Aquí, ha sido uno de los é...
Los compromisos individuales y colectivos de la escuela
Los compromisos individuales y colectivos de la escuela Jaume Carbonell Sebarroja Jubilado y presidente del consejo asesor de El diari de...
Promoviendo la coeducación en el aula
Promoviendo la coeducación en el aula Andrea Perales Fernández de Gamboa Didáctica de la Lengua y la Literatura, Euskal Herriko Unibert...
El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas
El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas AA.VV. Se presentan reflexiones sobre los desafíos de la formac...