L’alfabetització: Un dret per a tothom
Aquest escrit tracta sobre l'experiència educativa del programa «Parlem-ne», promogut pel Consell Comarcal de l'Alt Penedès i centrat...
Del discurso del fracaso al discurso del éxito
No se puede vivir en el discurso del fracaso. Sus garras te limitan y te someten; el discurso del fracaso conduce al fracaso porque no de...
Reseña: Sesiones de Atletismo. Saltos
Reseña Sesiones de atletismo: Saltos VALERO-VALENZUELA, A.; GÓMEZ MÁRMOL, A.; LÓPEZ JIMÉNEZ, J. Madrid. Pila Teleña, 202...
Confinando derechos. De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia
Confinando derechos De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia Jaume Funes Psicólogo y educador No tenemos escuelas...
PonteVan: la FP en la calle
PonteVan: la FP en la calle Proyectos de innovación como instrumento de trabajo en el aula Ricardo Fernández Guerra Incorporar proyectos ...
El agua, fuente (inagotable) de recursos y actividades
El agua, fuente (inagotable) de recursos y actividades Montserrat Alsina Aubach Universidad Politécnica de Catalunya El agua constituye m...
El virus fa possible l’escola adolescent
Des del mes de setembre, el professorat ha intentat fer possible l’escola en condicions diferents, adaptant-se a les directrius i buscant...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòria. El racó digital