Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
La calidad de los maestros y las maestras define la calidad de la educación
Respiració i moviment: No esperis a sortir de classe per recuperar la serenitat
La respiració i el moviment són dues eines excellents per accedir als estats emocionals que desitgem assolir --des de la calma fins a l...
Les situacions problema… anys després
Aquest article conté una entrevista realitzada a Philippe Meirieu al voltant del concepte de situació problema, el qual ell va encunyar...
Iniciar en las competencias para el futuro tecnológico
Hemos partido del bloque clásico de estructuras como hilo conductor para presentar una ejemplificación que se vale de un contenido univ...
Hacer de la comunicación un acto de convivencia
Hacer de la comunicación un acto de convivencia Juli Palou Sangrà Montserrat Fons Esteve Universidad de Barcelona. Grupo de investigaci&#...
La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP)
La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP) CONSIGNA DE LA EVIDENCIA El aprendizaje solo resulta de una enseñanza dirigida al n...
La recomanació de…
Àngels S. Amorós Professora a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Elx (Alacant. País Valencià) magelsa2@gmail.com QU...